.

一種形式嘅感激之情, 保持健康

伊斯蘭新聞,丹戎恩尼姆 - 有好多方法可以感激上帝所給予的一切。 其中之一係保持身體健康。 除了保持同進食攝入外, 運動都係需要做嘅。 因為有好多好處可以通過鍛煉獲得。 除了理事機構要健康和健康。 運動也能令身體變得更加放鬆, 唔會容易緊張。

點解揀運行 ?

狹窄的時間往往係好多人唔做運動嘅原因。 帕达哈有好多種運動, 不過可以縮小中斷的時候, 只要它的意圖很強烈。 跑步係所有圈子入面都可以做嘅運動之一, 不管係男人定女人, 孩子, 青少年, 定係家長。 點解要跑, 伯库特理由。

溫和的運動也很便宜。
靈活 運動, 可以在上午、下午或晚上進行, 適應我哋嘅空閒時間。
一項不需要好長時間嘅運動, 可以用我哋擁有嘅空時間進行定製。
tdak 需要特殊的地方, 跑步可以喺任何地方完成。 按照我哋而家嘅位置。
最好喺戶外做, 它可以幫助我哋獲得不同的氣氛, 以免飽和同壓力, 都可以呼吸新鮮空氣與更多的氧氣。 對那些經常喺房工作的人來說是如此的好。
唔好唔記得係跑步後

做完運動之後, 唔一定錯晒, 要保持健康, 而不僅僅昰喺嗰度。 以下係跑步運動後經常被遺忘的一些事情, 最好避免, 即:

唔好唔記得即刻喝純淨水品嚐。
唔好直接坐太耐, 我哋建議你做伸展。
如果重量大, 唔好直接執行工作。 讓肌肉休息先。
即刻更換出汗件衫。 唔好再被使用, 在鍛煉之後嘅衫暴露喺含有細菌的汗液中, 如果使用起來對健康當然不利。
易其實唔係運動同健康嘅, 係咩? 有時候, 好難做到呢個意圖同佢實淨嘅表現。 玉克、尼亚特坎為一位感恩嘅健康主勤奮鍛煉。
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "一種形式嘅感激之情, 保持健康"

Posting Komentar