.

根據朱胡尔學者的說法, 美拉法兹坎的禁食意圖

伊斯蘭新聞,丹戎恩尼姆 - 意圖是齋月禁食的合法要求之一。 沒有意圖的齋月, 咁齋戒就冇用學者們的共識 (共識) 了。 伊本·库达马-真主說:

你要好嘅

"從廣義上講, 禁食是無效的, 除非佢係出於意圖, 基於學者的共識, 無論係強制性定係陽光。 因為佢包括崇拜 마흐 다 (純淨) 然後要求咁意圖祈禱 "。 [這位歌手: [17]。

伊瑪目纳瓦维-真主說:

مَذْهَبُنَا أَنَّهُ لَا يَصِحُّ صَوْمٌ إلَّا بِنِيَّةٍ سَوَاءٌ الصَّوْمُ الْوَاجِبُ مِنْ رَمَضَانَ وَغَيْرُهُ وَالتَّطَوُّعُ وَبِهِ قَالَ الْعُلَمَاءُ كافة

"我們的意見, 即禁食確實係無效的, 除非是有意的, 無論係以齋月強制禁食、禁食同其他日光浴嘅形式。 係成個神職人員嘅意見。 [샤 르흐 알 마즈무 ' ムハドジザブ:6/300]。

證據-先知 上帝保佑他和塞勒姆 的話:

إنَّمَاالْأَعْمَالُبِالنِّيَّاتِ

"要睇意圖的做法"。

先知-------------------------------------------------------

قَبْلَالْفَجْرِفلَاصِيَامَلَهُمَنْلَمْيُبَيِّتْ

"邊個未令意圖在黎明前的夜晚禁食, 噉就冇禁食為佢。 [阿布達伍德 敘述: 2454,提勒米吉:730, 阿爾·納薩:2332, 休息。 謝赫爾阿爾巴尼----真主] 嘅 在沙赫的聖訓。

學者們冇爭議 (/合同 共識), 即喺佢心中嘅地位的意圖, 而唔係口頭嘅 背誦它 所需要嘅。 當一個意圖同利森雅冇佢心, 咁快速係無效的。

伊瑪目纳瓦维-真主說:

وَمَحَلُّ النِّيَّةِ الْقَلْبُ وَلَا يُشْتَرَطُ نُطْقُ اللِّسَانِ بِلَا خِلَافٍ وَلَا يَكْفِي عَنْ نِيَّةِ الْقَلْبِ بِلَا خِلَافٍ

"在心中嘅意圖。 唔需要發音, 也不需要 (口頭) 心表達緊足夠嘅意圖, 學者之間也沒有任何分歧 " [시라 하 알 마주 무하 자츠 자브:6/289]。


但根據大多數學者的說法 (大多數學者) 和汉巴利斯的哈納菲耶, 建議說出這樣的意圖, 以加強我們心中現有嘅意圖。 至於马利基耶, 佢哋認為最好離開。 阿什沙赫教授 wahbah az-zuhail–真主說:

ومحلبهاالقلب嘅 (بها。

"在心中嘅意圖。 淨係口服係唔夠嘅。 當然唔需要太法德坎尼亚。 但根據大多數人 (除咗 말리 키야 之外), 建議對 背誦它 (以加強佢心中嘅嘢)。 但根據 말리 키야 嘅講法, 然後讓 背誦它 更主流 "。 [伊斯蘭教的法理學和證據:--"1571]。

이소 티갈 (取證方) 學者喺本問題上, 係要向 발음 發出朝聖期間嘅意圖。 據報道, 真正嘅先知-----------------------------------------------------------------------------------

لَبَّيْكَعُمْرَةًوَحَجًّا

"我遇見了叫你 (安拉) ' 乌姆拉同朝聖 '。 [穆斯林敘述: 1232 阿纳斯·伊本·马利克]。

咁, 如果有人問: 話禁食的意圖有證據證明啲咩? 然後他說: 乜都冇, 即。 而喺呢度咩都唔做, 係達到穆杰塔希德程度嘅牧師嘅马杜扎希布。 也就是說, 佢哋喺呢個問題上乜都唔做, 對穆塔巴來說係冇意義嘅。

目前我們正在討論呢個問題的過程中, 我哋唔小心得到了一個法伊达, 喺嗰度, 法伊达從來冇早得到。 原來, 伊瑪目 名譽-真主都話意圖。 儘管佢係在祈禱中這樣做的, 但對我哋所有話打算成為牧師阿利亚·马鲁夫·马德哈卜牧師, 特別係 伊瑪目按一下 的人來說, 對我哋來講都係事實。

正如 이맘 아부 바크르 빈 뮤 크리 아달 라 (去世 381 啊) 所講:

قَالَكَانَالشَّافِعِيُّإِذَاأَرَادَأَنْيَدْخُلَالصَّلَاةَقَالَبِسْمِاللَّهِمُوَجِّهًالَبَيْتِاللَّهِمُؤْدِيًالِفَرْضِاللَّهِعَزَّوَجَلَّاللَّهُأَكْبَرُ

伊本·胡扎伊玛曾向我哋說教, (佢話) 阿拉比告訴我們: 係阿沙菲即將開始祈禱時, 他說: "監真主嘅名, 喺齐布拉面臨的條件下, 井然有序" 履行真主所吩咐的義務..。 然後大聲讀出來。 [伊本·穆贾姆·穆克里的作品: 317 頁: 121 頁]。

伊瑪目纳瓦维-真主說:

التَّلَفُّظُمَعَيُسْتَحَبُّ

"但最好講 (快) 伴隨住心臟。 [聯合集團的解釋 :6/289]。

伊本·쿠담 알 알 마키 디시 알 한 발리 알라 說:

القصدالقلب

"意圖嘅意義係意志同佢喺我哋心中嘅地位。 如果一句說話佢咬吓, 咁當放大器 (意圖就喺你個心) "。 [這位歌手:-544]。

學者們的觀點是 "努兰塔拉潘", 佢係大多數學者的觀點。 셰이크 모하메드 알 - 나와 위, 핵무기 보유-真主說:

ومحلهاالقلب.............................................................................................................................................................................。

"(對佢心嘅意圖)...... 未心就唔係好諗住口頭。 因為佢唔係某 德 背誦它 所必需的。 然而, 它被推薦 (背誦它) 為幫助得口頭 (鞏固下歐洲在) 心臟 "。 [카시 파티 先 시라 나 사파 나툰 나자a:280]。

聽起上黎佢地嘅意圖好快? 冇任何規定實行必須這樣做, 等等。 然而, 例如可以學伊瑪目穆罕默德·伊本·戈齐·乔西姆-真主 (逝世: 918 ah) 提到嘅內容:

صومهيقولالشخصنَوَيتُصَوْمَغَدٍعَنأدَاءفَرْضِ

"強制肯定 (意圖) 強制齋戒緊象齋月的齋戒。 並以徹底的意圖 (马拉法德坎嘅意圖) 完善禁食: "我係為咗明天的目的, 因為阿拉·塔阿拉今年要履行我們的義務 (禁食) 齋月"。 [在車裡打開附近的受訪者 :137]。

如果我哋睇下, 喺呢個問題上唔同意多數人意見的學者, 事實證明, 佢哋只系马利基耶講, 話係 "可愛的大廳" (優先事項) 或 "唔建議" 語。 直到異端或非法的時候。 見上面嘅 "谢赫·瓦赫巴赫·祖海利-真主" 一詞。

就連伊本·塔伊米亚--願真主, 儘管他未有與多數人的意見對立, 但佢誠實地認識到, 呢個問題 (話意圖) 係一個問題, 學者們對另一個問題的看法都唔係 之後, 作為投標 ' ah 嘅問題或者非法嘅問題。 谢赫·伊斯兰-真主說:

يُسْتَحَبُّاللَّفْظُبِالنِّيَّةِالْعُلَمَاءُهَلْتَنَازَعَوَلَكِنْ عَلَى قَوْلَيْنِ: فَقَالَ طَائِفَةٌ مِنْ أَصْحَابِ أَبِي حَنِيفَةَ، وَالشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ: يُسْتَحَبُّ التَّلَفُّظُ بِهَا لِكَوْنِهِ أَوْكَدَ. مَالِكٍوَأَحْمَدَوَغَيْرِهِمَالَايُسْتَحَبُّالتَّلَفُّظُبِهَاطَائِفَةٌمِنْأَصْحَابِ


"但學者們一直意見不一, 推薦嘅係講嘅意圖嗎 ? 有兩種意見: 阿布沙尼阿布哈尼法 ' 我 同 艾哈邁德 的一些同伴認為, 建議佢推薦畀 背誦它, 因為佢比較穩定。 馬力克 同 艾哈邁德 的一群同伴除咗兩人認為之外, 仲諗: 背誦它 係唔可取嘅 "。 [마즈 무 '파타와: 一半]。

最後, 我哋要繼續努力。 隨著時間的推移, 有時會經歷各種學習變化。 仲有 "쿨혼" (舊意見) 和 "新說" 一詞 (意見)。 唔係咁一個人強烈不一緻。

伊本·泰米耶--阿拉說:

يَطْلُبُالْعِلْمَلَايَزَالُالْإِنْسَانَفَإِنَّ فَإِذَا تَبَيَّنَ لَهُ مِنْ الْعِلْمِ مَا كَانَ خَافِيًا عَلَيْهِ اتَّبَعَهُ، وَلَيْسَ هَذَا مُذَبْذَبًا؛ بَلْ هَذَا مُهْتَدٍ زَادَهُ اللَّهُ هُدًى.

"看哪, 嗰個人不斷尋找科學和信仰。 幾時顯然係佢以前都知科學, 應該學。 噉嘅人唔係強烈不一緻嘅人, 但他得到了真主為他補充指示嘅指導 "。 [마주 ' 파타코:2/108]。

我們人並無說出意圖 (因為有感覺穩定, 而這種意圖存在於肝臟中)。 然而, 我哋向那些鬼係 背誦它 致敬。 首先, 係大多數學者的意見。 呢個問題係一個問題 킬 히야 이디 하디 야。 所以大家應該互相尊重同伯拉邦個波。 不應將在問題上的意見分歧作為仇恨和仇恨的原因, 以及相互誤導或專家的異端原因。 而噉嘅態度就係曼哈杰·阿赫鲁斯·圣纳赫·贾玛-萨拉菲耶。

結論:

1]. 心臟的快速, 並且佢喺呢種情況下同意學者嘅。
2]. 唔需要說出意圖, 係學者們同意嘅。
3.] 話禁食的意圖, 但唔打算同佢心, 咁齋戒係無效的。
4]. 一個目標, 他心快速冇話佢的意圖, 咁佢係合法嘅。

5]. 根據大多數學者 (哈乃斐教法、哈乃斐教法 和 哈乃斐教法) 的說法, 禁食以鞏固佢心中現有意圖嘅意圖係允許嘅, 甚至係鼓勵的。 所以, 它不僅說允許一 德, 因為佢係一些人的理解。
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "根據朱胡尔學者的說法, 美拉法兹坎的禁食意圖"

Posting Komentar