.

之間嘅界定 雌雄間性 和 人妖

伊斯蘭新聞,丹戎恩尼姆 - 基本上上帝創造了人, 只有兩種類型, 即男人和女人, 以及全能的上帝的話:

وَأَنَّهُخَلَقَالزَّوْجَيْنِالذَّكَرَوَالْأُنثَى "同佢 (上帝) 做了兩系兩種男性同女性" (古蘭經蘇拉特是一個 明星: 45)

يَاأَيُّهَاالنَّاسُإِنَّاخَلَقْنَاكُممِّنذَكَرٍوَأُنثَى

"一 人, 我哋做了你係由男人同女人組成的" (古蘭經信 壁櫥 : 13)

上面嘅第二段, 同其他經文表明, 呢個世上的人只包括兩種, 男性和女性, 冇其他類型。

但其實, 我地得到嘅人冇明確嘅地位, 唔係男性, 也不是女性。 伊斯蘭教是如何看待嗰個人嘅? 如何治療? 佢有繼承的配給咩 ? 她的婚姻如何? 并 很多 由於身份不明而引起的任何其他問題。

在 雌雄同体 和 異裝癖 之間

雌雄同体, 從詞 カニツァ 係一種語言意味: 微弱和軟。 後尾有人講: 칼 네저 라글로 칼라 마, 即: 男性的講話方式如女性, 係柔軟流暢的. (アルファヨウミ、ミスバ -巴姆尼-開羅, 奧巴馬圣训, 2003,-品牌: 112)

khuntsa 嘅術語係: 有兩個性別嘅人; 男性和女性生殖器官, 或冇兩個重要工具之一嘅人, 但有尿孔出嚟。 (알 마우 와디, 鋁 哈維·卡比爾: 8/ 168, 와화 주일리 伊斯蘭 아디 야 투후: 8/426)

至於 異裝癖 或阿拉伯語稱為 알 무칸 씨 係男人邊個似女人在柔情, 點樣講, 睇到, 同佢嘅運動。 在維基百科字典中提到, 異裝癖 (混成的女性男性) 或萬德 (由夏娃-亞當) 係一個男人邊個中意扮嘅女人喺佢嘅生活每日。

呢個變性被分成兩個:

第一: 那些自出生以來就擁有這些財產的人, 佢冇罪, 因為呢啲特質唔係佢嘅意願嘅最高, 但他必須試圖調整。

第二: 實際上係女性嘅人, 但故意類似女人嘅質素。 像這樣的人被包括在真主先知穆罕默德喺啲 聖訓 同 詛咒 嘅範疇中。

從上面的描述可以說, 變性人唔係 雌雄同体。 由于明顯的阻力皇后地位, 即男性, 雌雄同体 佢嘅地位仍然不清楚。

上文所解釋既 雌雄同体 同 異裝癖 嘅不同之處, 對我哋討論有關法律係好有幫助的。

點設置 雌雄同体 嘅狀態

上面已經解釋過, 異裝癖 佢既狀態係男性, 咁呢度只係解釋了如何設置 雌雄同体 嘅狀態。 但之前, 值得一提嘅係, 有兩款 雌雄同体 :

雌雄同体 環 奧 (雌雄同体, 易肯定其狀態)
雌雄同体 奧 (困難嘅 雌雄同体 肯定了它的狀態)
第一: 雌雄同体 環 奧

為咗設置 雌雄同体 環 奧, 學者們解釋了佢的方法, 雖然佢都唔係學者們的共識, 但大多數不能作為肯定 雌雄同体 地位嘅最初準則, 其中包括:

睇下點樣走出水 尿。
如果水 尿 透過细佬意味着變性人而唔係男性, 而如果水 尿 出她的陰道, 咁佢情願作為婦女。 如果水 尿 左呢? 當尿液中兩個都被刺出, 然後確定第一個出嚟, 如果係由细佬出嚟嘅, 而唔系男人, 那麼就相反了。 如果 尿 出咗水一起, 那麼就可以看到更長的放電。 如果同時出男女同時完成同時, 咁 雌雄同体 雌雄同体 奧。

睇下精子或精嘅分泌點。
當精子由男性生殖器中 雌雄同体 時, 就意味着男性同女性從陰道中走出來意味著婦女的地位。 如果放電有時係善變嘅男性生殖器同有時女性生殖器, 然後發現作為 雌雄同体 奧。

月經的血液排出。
當月經 雌雄同体 由佢嘅公雞流血, 然後發現婦女, 因為男人唔會走出月經 回來 嘅血液。 如果佢發出月經陰道嘅血, 但他拔出了尿中嘅雄性生殖器, 然後喺呢種情況下被發現為 雌雄同体 奧。

懷孕和分娩。
當一個 雌雄同体
 懷孕和分娩, 而唔係作為一個女人。


身體器官的生長。
當拖動皇后時, 他鬍鬚或鬚, 並有傾向於接近婦女, 並有佢哋嘅愛 raca, 變性人, 而唔係作為一個男人。 反之, 如果她的乳房生長同曲線, 並有傾向同對男人嘅愛感, 他開始作為一個女人。 (法圖 哈吉·阿卜杜勒·卡迪尔 : 10/515-516, 鋁 瓦迪沙格, 鋁 哈維·卡比爾 : 8/ 168)

喺上面嘅描述, 我哋知道伊斯蘭教基本上唔會令個 雌雄同体 冇地位, 所以採取步驟, 以肯定的類型的性腺通過以上嘅方式。 如果學者同專家有指定一個 雌雄同体, 無論係作為一個人或作為一個 女性, 咁地位係有效嘅, 佢得到佢既權利, 佢有義務同責任嘅人 男人或女人更多。

第二: 雌雄同体 奧

雌雄同体 奧 (困難嘅 雌雄同体 肯定了它的狀態), 例如某人 注定 上帝作為有分岔或身體有二種生殖器; 男人和女人, 以及兩者都係同樣嘅優勢, 再次區別, 對佢嘅性格有更多嘅影響。

對 雌雄同体 噉嘅 奧, 甚至是學者 都係唔同嘅意見會係佢嘅地位, 尤其 在肯定撥款嘅遺產, 點樣結婚等等。
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "之間嘅界定 雌雄間性 和 人妖"

Posting Komentar