.

伊斯蘭家庭金融工作嘅一分子

伊斯蘭新聞,丹戎恩尼姆 - 一次, 薩基或 金融學開闢了古代穆斯林學者嘅經典花束書。 雖然目前我哋喺現代生活嘅經典觀, 但仍然係好相關的。 呢本經典書嘅作者的背景唔係好得, 好大程度上煩緊了《古蘭經》, 支持善和作戰行動, 喺佢嘅作品中清楚地反映出來。

我哋今次嘅推薦之一係 卡斯布爾-被定義為工作安排嘅活動係 遠遠大於 四塞瓦你 灰 紮紮利雅 (132 小時/748 米– 189小时/804 米)。 被稱為伊瑪目 四塞瓦你 嘅學者生活喺 巴努倭馬亞 的末尾, 在阿拔斯時期的開始。 佢有背誦《古蘭經》, 自細就學到 哈尼法 嘅偉大學者, 哈乃斐的遠見卓識, 都成為佢學生 灰 優素福嘅一項專家經濟原則。

工作嘅概念

喺伊斯蘭教嘅背景下工作的概念必須始終係面向崇拜。 真主吩咐說: "我沒有創造精靈同人類, 除了敬拜我。 古蘭經信. 亞利桑那州 動物園 [51]:56)。 因此, 對我哋來講, 以敬緊拜為目的嘅工作前嵌入意向係好重要嘅, 係真主的喜悅嘅希望。

當然, 我們必須確保呢項工作的成果會畀世界同後世帶來幸福。 論點存在於《古蘭經》中, 是穆斯林經常禱告的一個詞, 上面寫著: "我們的主啊, 賜畀我哋嘅世界的善與來世的仁慈, 保護我們免受地獄嘅折磨。 古蘭經信. 黃牛章 [2]: 201)。

工作的原因、類型和目的

行業 解釋左點解我哋要做野緊係因為全能的上帝命令我哋 散開 喺地球表面尋找上帝的恩典 (阿姨 古蘭經信 [62]:10 所以我哋幫助其他人比我地好結果-好 古蘭經信 (阿爾巴寶: 267 [2]。 工作獲得清真 (行業) 都旨在可以區分哪些是清真同非法嘅。

雖然呢啲類型嘅工作係好嘅, 農業, 製造業和服務嘅農業, 一歲的馬 聲稱是最重要的工作類型。 係因為決定提供嘅食物, 已成為他的生活人群和經濟的驅動輪咁。

至於喺嗰度打工嘅目的有某種程度的 即; 要完成自己嘅需要, 還清債務, 同生活中嘅老婆同仔, 滿足父母嘅基本需要, 幫助親戚, 關注週圍嘅環境。

四塞瓦你 還強調, 在實現我哋一定要做嘅工作的目的, 或唔 渴 對世界嘅需要嘅虔誠, 而唔係 瑟夫或奢侈, 遠離 龍頭直徑 嘅性質或消費的事情, 不需要。

吸取的教訓

我哋今日嘅教訓係工作係敬拜同義務作為人居住自己, 家庭的頭為他的妻子和孩子-佢個仔, 為父母和家庭貢獻的孩子以及成員 社會社區。

原來, 喺伊斯蘭教嘅語境中工作唔係目的喺煞科, 所以寶藏堆積起來, 但只是作為媒體 (總結) 成日做善行和慈善更接近上帝。

喺呢個國家嘅範圍內, 農業需要不斷地成為主要的重點。 到目前為止, 印度尼西亞有走上正確的軌道, 表明印度尼西亞有多達 3968 万人從事農業工作。 這是否意味着 31.86%  的工作人口總計 1 亿 2454 万 人, 由 哈日能安東內拉 的負責人提供, 2017 年 12月 5 日 (bisnis.tempo.co)。

預期人工布魯 農民以前一個, 如 2017 年 10 月, 名義工資每日國家農業工人係 印尼盾 50.339 係 印尼盾 50.213 喺 10 月月 (統計印度尼西亞, 2018)。 同樣, 茂物農業大學的畢業生為咗更多地從事農業領域的專家, 如果能夠將其與 促進 伊斯蘭金融部門聯繫起來, 將會係偉大嘅。

隨著電子商務同 핀텍 嘅發展, 一些社區有對農業部門作出反應, 以便更加好地建設印度尼西亞。 例如有增長好似 我長大了, 颶風, 8 村莊, 蔬菜盒, 染色, 睇實個價, 意向, 翅豆, 農場中心, 五公斤, 小鬍子, 人群, 之間 農業, 哈比比, 嘉實, 兄弟, 一個有尊嚴的人, 凱恩, 陵盆地, 平底船, 5 基洛夫監獄牢房, 自由射程, 公牛賽跑。

當然, 如果印度尼西亞共咊囯農業部與金融服務管理局和印度尼西亞銀行共同促進啟動, 情況就非常準確。 係為咗向偏遠地區的農民和農業伸出善治嘅核心, 可以改善糧食自給同出口成果農業。

有更多的經典書籍, 可以由家庭學習, 以確保佢嘅家庭的財務管理變得更加緊伊斯蘭化。 當然, 決策者可以參考本經典嘅書嚟理順國家政策, 令所有印度尼西亞人民都能得到司法系統的支持。

薩基或 財務感謝兩人校友 星巴斯奎特; 穆罕默德 哈尼夫 和 神經官能症 在他的講話, 他關於 kasb 喺古典伊斯蘭教經文研究中心-星巴斯奎特 上周。

噉嘅消息 四塞瓦你 傳遞, 可能係有用嘅。 真主知道最好的雙 沙阿和大米。
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "伊斯蘭家庭金融工作嘅一分子"

Posting Komentar